چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

نمایندگی کفش اسپرت مردانه

نمایندگی کفش اسپرت مردانه

نمایندگی کفش اسپرت مردانه

در این مقاله قصد داریم در مورد نمایندگی کفش اسپرت مردانه کمی صحبت کنیم ، تا پایان همراه کفش مادو باشید .

مفهوم نمایندگی کفش های اسپرت

نمایندگی کفش اسپرت مردانه به معنی یک قرارداد یا تعهد دو طرفه است که نماینده ی فروش به جانشینی از طرف اول فروش کالا و خدمات را در شهر های مختلف ایران انجام میدهد .

مثلاً یک تولیدی کوچک کفش را تصور کنید که در اوایل راه باز کردن یک کارگاه و تعداد کمی کارگر با فروش محصول (کفش) به فروشگاه های  نزدیک ، زندگی خود را اداره می‌کند و در حال کسب تجربه می‌باشد . اما بعد عبور از راه های سخت  و تجربه های بسیار در نهایت مسیر تولیدی  کوچک به‌جایی میرسد که مسئول آن حس می‌کند با وسعت دادن فروش محصول خود می‌تواند کفش ها را به‌ مکان های دورتر بفرستد ، اما اگر مسئول تولیدی بخواهد خودش شخصاً فروش را گسترش دهد و خودش کفش ها را در شهر های دیگر بفروشد قطعاً با سختی های زیادی  روبه‌رو خواهد شد .از طرف دیگر ایجاد کردن شعبه ها در دیگر شهرهای کشور معمولاً مشکلات زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ قسمت مالی میباشد .

در مورد کفش های اسپرت مردانه

در هنگام خرید کفش های اسپرت مردانه باید به نکاتی توجه لازم را داشته باشیم که در ادامه چند مورد از آن ها را برایتان خواهیم گفت :

  • ۱_ انعطاف عالی کفش های اسپرت : انعطاف داشتن کفش های اسپرت مردانه و زنانه در انتخاب آن ها بسیار موثر است ، مخصوصا در نوع حرکت های ورزشی ای که با آن ها انجام خواهد شد . زیرا  انجام حرکات ورزشى با کفش‌­هایی که انعطاف کمی دارند پاى شخص را اذیت میکند و در نهایت به مهره های کمر آسیب جدی وارد خواهد شد .
  • ۲_ انتقال هوا از بیرون به درون کفش : دومین ویژگى­‌ مهم کفش های اسپرت مردانه جنس و طراحى آن می‌باشد . با استفاده از کفش های اسپرت در مدت زمان طولانی باید پا تنفس لازم را داشته باشد .
  • ۳_ کفی کفش های اسپرت مردانه : در هنگام خرید کفش اسپرت مردانه باید به این نکته توجه کرد که کفش را در انتهای روز (  عصر و شب ) باید  خریداری کرد زیرا که در ابتدای روز ( صبح )  پاهای افراد کوچکتر از حالت عادی میشود و امکان دارد که کفشی را بخرید که کوچک­تر از حالت عادی باشد . کفى کفش های اسپرت مردانه باید با ویژگى و تفاوت­‌هاى پای افراد متناسب  باشد و در بیشتر اوقات شامل فرورفتگى و برآمدگى­‌های استاندارد است  تا فرد زمانی که از آن  طولانى مدت هم استفاده میکند  احساس راحتى عمیقی داشته باشد .
  • ۴_ مدت زمان استفاده از کفش های اسپرت :  در این زمینه افراد به نتایج جالبی دست یافته اند که در بیشتر مواقع مردان مراقبت بسیار کمتری از کفش­ های اسپرت خود می‌کنند ، پس بطور معمول کفش های اسپرت مردانه پس از گذشت ششصد و پنجاه الی هشتصد کیلومتر دویدن کنار گذاشته میشود . اما اگر این نوع از کفش ها را از لحاظ ظاهری بررسی کنیم  متوجه میشویم زمانیکه  کفی کفش های اسپرت مردانه از بین میرود باید تعویض شود و کفش نو خریداری کرد . در هنگام خرید میتوانیم به نمایندگی کفش اسپرت مردانه سری بزنیم .

نحوه ی ارسال و قیمت کفش های اسپرت مردانه

نحوه ارسال کفش اسپرت مردانه و شرایط خاص را در قراردادی که بین دو طرف نوشته میشود به‌دقت توضیح داده میشود . این قسمت در قرارداد نمایندگی کفش بسیار اهمیت دارد چراکه امکان دارد در زمان حمل ، کفش ها دچار مشکل شوند پس باید مسئول این نقص و کاستی از ابتداب کار مشخص گردد. در کنار ضمانتی که از نماینده برای فروش کفش گرفته می‌شود باید تضمینی نیز از تولیدی گرفته شود که کفش های اسپرت مردانه ی مورد نیاز نماینده را در زمان‌ های مشخص شده  تأمین کنند.

و درباره ی لیست قیمت های در نظر گرفته شده در قرارداد بین نمایندگی و طرف مقابل باید توافق صورت گیرد و هرگونه سرپیچی از این قسمت می‌تواند جریمه‌های سنگینی در پی داشته باشد .

نحوه ی فروش موفق کفش های اسپرت

یک شیوه ی درست فروش باعث ایجاد یک روند مثبت در حجم فروش کفش های شما می‌شود و این مبحث یکی از شانس‌های تولیدکننده های کفش برای افزایش میزان فروش کفش های اسپرت مردانه به‌شمار می‌رود.

چهار روش برای پرفروش کردن محصول خود :

  • الف ) مطابقت دادن ویژگی‌های کفش تولید شده با نیاز جامعه
  • ب ) مشخص کردن هدف برای فروش کفش
  • پ ) سرمایه‌ ی‌ کنار گذاشته شده برای تبلیغات رایگان
  • ت ) زمان‌بندی مشخص برای عرضه ی محصول به بازار مثلا عرضه ی پوتین در پاییز و زمستان

در این صورت است که نمایندگی کفش اسپرت مردانه در حیطه ی کاری خود موفق میشود .

تحریک بازار برای خرید کفش های باکیفیت از نمایندگی

یکی از مهم‌ترین کار های یک تولیدی موفق، تحریک کردن مردم برای خواستن کفش های اسپرت مردانه در بازار است. تقاضای مردم ، در واقع شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که باعث ایجاد هیجان برای کفش های شما قبل از رونمایی می‌شود که به روش های زیر انجام می‌شود :

  • ۱_تشکیل یک تیم فروش حرفه ای و متعهد :

در گام اول هرچه سریع‌تر باید این تیم  تشکیل پیدا کند و اطلاعات لازم در مورد کفش ها بصورت کامل در اختیارشان قرار گیرد تا بتوانند تبلیغات را شروع کنند و مردم را جذب نمایند .

  • ۲_تشکیل یک تیم پشتیبانی قوی : این افراد بعد از تیم فروش مهم ترین‌ مسئولیت را برعهده دارند و پس از فروش همچنان از محصول حمایت میکنند.
  • ۳_مشاوران فروش کفش :

مشاوران این زمینه کسانی هستند که تجربه‌ ی زیادی در موضوع فروش کفش و نمایندگی فروش دارند و در کار خود حرفه‌ای به حساب می آیند ، بنابراین مشاوران فروش کفش اسپرت فقط در زمینه‌هایی مانند مدیریت فروش ، آموزش فروش و حسابداری کار می‌کنند.

  • ۴_انالیز کردن صنعت کفش:

بازخوردها و واکنش های خریداران کفش اسپرت مردانه را در اختیار تولیدی ها قرار میدهند و همیشه تولیدی های کفش را از آخرین تغییرات و اخبار راجع به بازار فروش کفش باخبر میکنند.

  • ۵_فروش نیازهای مردم:

یک نمایندگی کفش اسپرت مردانه با استفاده از این تکنیک های فروش جدید ، نیازهای مشتریان را از طریق پرسیدن سوال های مختلف مشخص می‌کند. سپس یک محصول را متناسب با نیاز طرف مقابل ارائه می‌دهد تا مشتری را قانع کند که برای حل کردن مشکل خود این خرید را باید انجام دهد ، مثلا افرادی که مشکلات کمر دارند باید از کفش های طبی و بدون پاشنه استفاده کنند که نمایندگی کفش اسپرت مردانه تمام این مشکلات را حل کرده است.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*