چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

نگاهی به کفش چرم تبریز

کفش چرم تبریز

کفش چرم تبریز را می شناسید؟

کفش چرم تبریز معمولا یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که ما در طول زندگی با آن ها سر و کار داریم و سعی می کنیم تا کفش های با کیفیتی را خریداری کنیم. زمانی که می خواهیم کفش مورد نظرمان را بخریم باید به این نکته به خوبی دقت کنیم که این کفش ها قرار است چندین ماه با ما باشند و راحتی یک پیاده روی حتی چند دقیقه ای را به ما هدیه کنند، پس باید از کیفیت کفش هایمان اطمینان حاصل کنیم.

پا ها یکی از اعضای مهم بدنمان هستند و به آن ها لقب قلب دوم انسان داده شده پس باید برای آن ها احترام قائل باشیم و یک کفش باکیف

کیت بپوشیم.

یکی از شهر هایی که کفش های باکیفیت چرمی را تولید می کند تبریز است، این شهر که به عنوان قطب کفش ایران شناخته شده می تواند گزینه مناسبی برای دوستانی که می خواهند کفش چرم تبریز را امتحان کنند باشد. با کفش مادو همراه باشید

کفش چرم تبریز، گزینه ای مناسب برای شما

اما همانطور که گفتیم استان آذربایجان شرقی و شهر زیبای تبریز را می توان پایتخت تولید کفش چرم دانست و بسیاری از فروشندگان کفش در سرتاسر ایران، کفش های خود را از تولیدکنندگان تبریز بصورت عمده تهیه می کنند. کفش چرم تبریز نه تنها در ایران، بلکه در دنیا مشهور شده و بسیاری از کشور های منطقه و حتی اروپایی خواستار خرید از تولیدکنندگان کفش در تبریز هستند. کیفیت کفش رای مصرف کنندگان و خریداران ثابت شده است و افرادی که دوست دارند شیک پوش به نظر برسند به سمت خرید کفش تبریز می روند. اما چرا کفش چرم تبریز با کیفیت است؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا دلیلش را به شما بگوییم.

سفر به دل تاریخ

اما یکی از سوال هایی که در ذهن بسیاری از ما می تواند شکل بگیرد این است که کفش چگونه و در چه زمانی اختراع و استفاده شد؟ حدود ۴۰ هزار سال پیش انسان نیاز به محافظت از کفش های خود را درک و شروع به ساخت اولین محافظ پا کرد و پس از ۴۰ هزار سال تلاش، اکنون به مدل ها و جنس های کنونی کفش رسیده ایم. دقیقا معلوم نیست که انسان چگونه و از چه زمانی ساخت کفش به وسیله چرم را امتحان کرد اما طبق اولین کشفیات در این زمینه و در سال ۲۰۱۰ در کشور ارمنستان، کفشی مربوط به ۵۵۰۰ سال پیش پیدا شده که خبر از قدمت بالای کفش در بین انسان ها می دهد. اما اولین کارگاه ساخت کفش چرم تبریز چگونه شکل گرفت؟

اولین کارگاه های تولید کفش چرمی

به سراغ شهر اولین ها برویم و تاریخ ساخت کفش در شهر تبریز را بررسی کنیم. اولین فعالیت رسمی تولید کفش در شهر تبریز به سال ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۰ بر می گردد که در آن زمان بصورت دست دوز در بزرگ ترین بازار سرپوشیده خاورمیانه که در تبریز قرار داشت، ساخته می شد. با وجود اینکه زمان بسیاری از ورود صنعت چرم به تبریز و ایران گذشته، اما امروزه نیز این شهر از بسیاری از شهر های دیگر ایران پیشی گرفته و تبدیل به قطب کفش چرم کشور شده است. این کفش را می توان یکی از باکیفیت ترین کفش های ایران دانست که به کشور های متنوعی صادر می شود.

یک برند جهانی را تجربه کنید

همانطور که گفتیم این کفش یکی از انواع بسیار با کیفیت کفش ها در کشورمان محسوب می شود که اگر فروشنده کفش در شهر خودتان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بصورت عمده کفش چرم تبریز را امتحان کنید. هرگاه که نام کفش تبریز به میان می آید برند های معتبر متنوعی نامشان مطرح می شود که یکی از مشهور ترین آن ها، برند مادو است. کفش مادو با سابقه ای که در تولید کفش چرم دارد بدون شک یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید عمده و خرده کفش چرم تبریز خواهد بود. مادو برندی جهانی و محبوب بوده و به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از این برند با کیفیت خرید کنید.

چرا کفش چرم تبریز

اما به این سوال می رسیم که چرا باید از این سبک کفش تبریز استفاده کنیم؟ بدون شک همه مردم دوست دارند تا کفشی با کیفیت، زیبا و با دوام را مورد استفاده قرار دهند و به همین دلیل به شما کفش چرم تبریز را پیشنهاد می کنیم. کفش های چرمی تبریز به دلیل داشتن منافذ بسیار باعث تهویه هوا و جلوگیری از تولید بوی بد می شود. از انواع مختلف کفش چرمی می توان به؛

  • کفش لوفر
  • کفش بوت بند دار
  • کفش بوت چوکا
  • کفش رسمی پامپ و …
  • برندی محبوب که لیاقتش را دارید

اما تا اینجای کار با کفش چرم آشنا شدیم و درباره ویژگی و تاریخ این نوع کفش ها صحبت کردیم اما در این قسمت کمی درباره تولیدی کفش مادو اطلاعات کسب کنیم. کفش مادو با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید کفش چرم با کیفیت مردانه باعث شده تا مشتریان بسیاری در سرتاسر کشور پیدا و خود را به عنوان برندی محبوب در کشور مطرح کند. اگر نیاز به خرید کفش بصورت عمده یا خرده را دارید به شما برند محبوب مادو را پیشنهاد می کنیم، چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

برند مادو

برند مادو اخیرا در زمینه طراحی و تولید محصولات چرمی اعم از کیف ، کفش ، کمربند و غیره فعالیت می کند. به زودی محصولات جدید مادو را در سایت مادو مشاهده خواهید کرد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*