چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

بهترین کفش چرم مردانه | کفش های تمام چرم مناسب برای استایل های مختلف

بهترین کفش چرم مردانه ایرانی را از ما بخواهید!

چرم، ماده ای که امروزه یکی از اجناسی است که در زندگی ما نقشی اساسی و حیاتی را ایفا می کند. اما تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که چرا زندگی ما در بخش های مختلفش به چرم وابسته است؟ آیا متوجه شده اید که در طول شبانه روز تا چه اندازه با اجسام و محصولات چرمی سر و کار داریم؟ در این مقاله می خواهیم به بهترین کفش چرم مردانه ایرانی و همچنین کاربرد های چرم در زمینه های مختلف صنعت را با یکدیگر بررسی کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. با کفش تبریز و کفش مادو همراه باشید.

محصولات چرمی مادو، بهترین و خوش استایل ترین محصولات چرمی

محصولات چرمی مادو ( کفش مردانه و زنانه، کیف مردانه و زنانه) جز محصولاتی هستند که با بسیاری از استایل ها ست می شوند. چرا که اگر به بخش فروشگاه ما مراجعه کنید متوجه می شوید که تمامی محصولات ما در انواع مختلف طرح و رنگ ها تولید می شود. به طوری که کفش هایی داریم که بیش از ۶ رنگ بندی دارند. برای پیدا کردن بهترین کفش چرم مردانه نیاز نیست به دنبال معیارهای تخصصی عجیب و غریب و تخصصی باشید. کافی است تنوع محصولات و نظرات مخاطبان را بشنوید. نظرات مصرف کنندگان محصولات چرمی مادو خود بیانگر کیفیت کار ماست.

تنوع بالای محصولات چرمی مادو چند دلیل دارد:

  • اولا تنوع استایل ها بالاست و ما به استایل ها اهمیت می دهیم
  • دوما سلیقه های قشرهای مختلف جامعه متفاوت است
  • سوما به افرادی که سلیقه های مختلف دارند احترام می گذاریم

لازم به ذکر است که تمامی محصولات مادو تمام چرم هستند و دارای گارانتی می باشند. شما می توانید از بخش فروشگاه محصولات ما را مشاهده کرده و شرایط گارانتی را نیز مطالعه کنید.

چرم تبریز، چرمی با کیفیت و قدیمی

قبل از اینکه به موضوع بهترین کفش چرم مردانه ایرانی بپردازیم باید این نکته را بدانیم که چرم کدام منطقه از ایران می تواند کیفیت کافی برای محصولات چرمی را داشته باشد. همانطور که احتمالا در کوچه و بازار و همچنین بازار کفش فروشی شهر خود شنیده اید، چرم تبریز جزو با کیفیت ترین کفش های ایران و حتی خاورمیانه است. چرم در شهر تبریز رونق فراوانی داشته و سالانه حجم بسیار بالایی از چرم در این شهر دباغی و راهی بازار می شود. پس تبریز را می توان به عنوان قطب چرم ایران دانست. کیفیت چرم های تبریزی به دلیل استفاده از مواد درجه یک و همچنین دستگاه های به روز و پیشرفته، بسیار بالا است و برای دوخت کیف، کفش، کمربند و … بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

خرید عمده کفش

خرید کفش باکیفیت تبریز

چرم چیست؟

 

اما در این قسمت به صورت اساسی می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرم چیست و چگونه یک چرم با کیفیت و اصیل تولید می شود. در اصل، چرم به پوست حیواناتی گفته می شود که پس از گذراندن مراحلی مهم و خاص، به شکلی که امروزه می شناسیم در می آید. در واقع چرم را از پوست حیواناتی همچون اسب، گاو، گوسفند، خوک و بز بدست می آید. امروزه نیز در صنعت چرم بیشتر از پوست حیواناتی همچون گوسفند، بز و گوساله بیشتر استفاده می شود. از چرم ها در صنایع مختلفی همچون کیف، کفش، پوشاک، مبلمان ها مختلف و … استفاده می شود. اما در مسیر تولید بهترین کفش چرم مردانه ایرانی، چرم ها چگونه تولید می شوند؟

چگونگی تولید چرم های تبریزی

اما در این  قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرم ها چگونه تولید می شوند و دلیل اینکه می گویند بهترین کفش چرم مردانه ایرانی در تبریز دوخته می شود چیست؟ در واقع چرم ها از ترکیب پوست جانوران نام برده شده با مواد مختلف شیمیایی و طبیعی مانند کاج، بلوط، کائوچو، سماق و صنوبر ساخته می شود. این مواد باعث افزایش انعطاف چرم ها می شود. جالب است بدانید که چرم هایی که در بازار میبینید، خود به سه دسته زیر تقسیم و در مجموع باعث تولید بهترین کفش چرم مردانه ایرانی می شوند؛

  • چرم های سبک
  • چرم های نیمه سبک
  • چرم های سنگین

در ادامه به توضیح هریک از این نوع چرم ها خواهیم پرداخت. پس اگر آشنایی کافی با این چرم ها ندارید و یا می خواهید به تازگی وارد بازار چرم ها شوید، بهتر است این قسمت را مطالعه کنید.

چرم سبک چیست؟

چرم سبک را می توان محصولی نامید که از پوست حیواناتی همچون بزغاله، بره و بز بدست می آید. این چرم معمولا نسبت به سایر چرم ها ضخامت کمتری دارد و بسیار نازک و ظریف است. به همین دلیل است که به این نوع چرم ها، چرم سبک می گویند. این چرم ها به دلیل سبکی و ظرافت بالا، در صنایع پوشاک و تولید کلاه کاربرد دارد و همچنین نگهداری و مراقبت از این نوع چرم ها بسیار حساس و مهم است. از این نوع چرم ها که چرم سبک نامیده می شوند در تولید محصولاتی مانند کاپشن چرمی، دستکش، لباس چرمی و … و همچنین از نوع دیگر چرم های سبک که کیفیت پایین تری دارند به عنوان آستری و کفش و لباس استفاده می شود. برخی از بهترین کفش چرم مردانه ایرانی نیز از این دست چرم ها ساخته می شوند.

چرم های نیمه سنگین

نوع دیگری از چرم های موجود در بازار، چرم های نیمه سنگین می باشند. این چرم ها که از پوست حیواناتی مانند کروکودیل، شتر مرغ و حیواناتی از این دست تولید می شوند. این نوع چرم ها یکی از بهترین چرم های موجود در بازار هستند و می توان گفت نسبت به سایر چرم های بازاری، قیمت بالاتری هم دارند. شاید برایتان جالب باشد که کمیاب بودن این نوع چرم ها باعث شده است که در تولید محصولاتی مانند کلاه های لوکس و محصولات زینتی کاربرد داشته باشد.

کفش‌های چرم دارای مزایا و ویژگی‌های متعددی هستند که آنها را محبوب می‌کنند:

1. ماندگاری: کفش‌های چرم با دوخت و جنس با کیفیت بالا تا مدت زمان طولانی‌تری ماندگاری دارند نسبت به کفش‌های دیگر. این به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در طولانی مدت است.

2. سلامت پا: چرم طبیعی تنفس پوست پا را تسهیل می‌دهد و به جلوگیری از بوی نامطبوع و التهاب‌های پوستی کمک می‌کند.

3. راحتی: چرم با گذراندن زمان به شکل پا شکل می‌گیرد و تناسب مناسبی ایجاد می‌کند. این باعث افزایش راحتی در استفاده طولانی‌مدت می‌شود.

4. ظاهر زیبا: کفش‌های چرم دارای ظاهری شیک و کلاسیک هستند که با انواع لباس‌ها و استایل‌ها ترکیب می‌شوند.

5. مقاومت در برابر مواد خارجی: چرم با مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، و مواد خارجی دیگر مانند خط و خش و پارگی کفش مقاومت می‌کند.

6. قابل تعمیر: در صورتی که کفش چرم دچار خرابی شود، معمولاً می‌توان آنها را تعمیر کرد، بنابراین نیاز به خرید کفش جدید کمتر می‌شود.

7. پشتیبانی از محیط زیست: چرم از منابع طبیعی می‌آید و در صورت دقت به فرآیند تولید، می‌تواند به محیط زیست کمک کند.

8. افزایش اعتماد به نفس: کفش‌های چرم با کیفیت باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شوند و به تعبیر شخصیتی شیک و مرتبی ایجاد می‌کنند.

در نتیجه، کفش‌های چرم مردانه معمولاً انتخاب عالی برای افرادی هستند که به دنبال کفش‌های با کیفیت، راحتی، و استایل شیک هستند.

بهترین کفش چرم مردانه ویژگی‌های مهمی دارد. در انتخاب کفش مناسب، به موارد زیر توجه کنید:

1. جنس چرم: انتخاب چرم با کیفیت بالا از جنس‌های مانند چرم گاوی یا چرم تمبر دخترانه مهم است. این چرم‌ها معمولاً مقاومت بالایی دارند.

2. دوخت و پشتیبانی: کفش‌هایی که با دقت دوخته شده و دارای پشتیبانی مناسبی هستند، درازمدت تر می‌مانند.

3. طراحی و استایل: بستگی به سلیقه شما، مدل کفش را انتخاب کنید. از کفش‌های کلاسیک تا مدرن، انواع استایل وجود دارد.

4. تناسب و راحتی: مطمئن شوید که کفش مناسب اندازه پاهای شما است و راحتی مناسبی دارد.

5. ساختار و ماندگاری: کفش‌هایی که از جنس و دوخت با کیفیت تشکیل شده‌اند، معمولاً ماندگاری بیشتری دارند.

6. رنگ و جزئیات: رنگ و جزئیات کفش را با استایل شخصی و موقعیت‌های مختلف هماهنگ کنید.

7. پایه و سوزنهای کفش: بررسی کیفیت پایه و سوزنهای کفش نیز مهم است.

8. تمیزی و نگهداری: به نگهداری و تمیزی کفش‌های چرم با دقت اهمیت دهید تا مدت طولانی استفاده کنید.

با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید بهترین کفش چرم مردانه را انتخاب کنید.

چرم های سنگین

اما یکی دیگر از دسته بندی های چرم ها در بازار که در تولید بهترین کفش چرم مردانه ایرانی کاربرد دارد، چرم های سنگین است. چرم های سنگین به چرم هایی گفته می شود که از پوست حیواناتی همچون گاومیش، گوساله، شتر، گاو و … بدست می آید. شاید این نوع چرم ها را در بازار بسیار ببینید و دلیل آن هم مناسب بودن این چرم سنگین برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. این نوع چرم ها دارای بیشترین مقاومت و زیبایی در بین انواع چرم های موجود در بازار است. چرم های سنگین به دلیل مقاومت بالایی که دارد در ساخت زیره، رویه کفش، ساخت کیف های دستی و مرغوب و یا تسمه های ماشین آلات صنعتی و … کاربرد دارد. از این نوع چرم ها در تولید بهترین کفش چرم مردانه ایرانی در تبریز نیز استفاده می شود.

فروش عمده کفش

منظور از چرم های مصنوعی چیست؟

اما شاید نام چرم های مصنوعی بسیار به گوشمان خورده باشد و چه بسا از این نوع چرم ها در زندگی روزمره استفاده می کنیم. بهترین کفش چرم مردانه ایرانی با اینکه از چرم های طبیعی ساخته شده اند اما بسیاری از محصولات موجود در بازار که شامل کیف، کفش، پوشاک و … می باشد از چرم های مصنوعی تولید شده اند، اما دلیل آن چیست؟ چرم های طبیعی به دلیل قیمت بالایی که نسبت به چرم های مصنوعی دارند، گاهی اوقات به چرم های طبیعی ترجیح داده می شوند اما دقت داشته باشید که چرم های مصنوعی کیفیتی در حد چرم را ندارند و هیچوقت به راحتی چرم های طبیعی نمی شوند.

دلیل شهرت چرم های مصنوعی

در قسمت قبل گفتیم که چرم های مصنوعی کیفیت چرم های طبیعی را ندارند و بهترین کفش چرم مردانه ایرانی نیز از چرم های طبیعی ساخته شده اند اما جالب است بدانید که چرم های مصنوعی نیز بازار مخصوص خود را دارد. این نوع چرم ها به دلیل ظاهر مناسب و جذاب و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارد، طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. شاید جالب باشد که بدانید، چرم مصنوعی را از گیاهان می سازند و نام دیگر این چرم، چرم گیاهی است. چرم های مصنوعی نیز کاربرد های فراوانی دارند و در تولید محصولات متنوعی بکار برده می شوند. چند نمونه از این محصولات عبارت اند از؛

  • پالتو
  • کیف
  • کفش
  • روکش صندلی و …

چرم گیاهی یا مصنوعی!

همانطور که گفته شد بهترین کفش چرم مردانه ایرانی که در تبریز و توسط برخی از تولیدی های خاص که در ادامه به معرفی یکی از آنها خواهیم پرداخت، دوخته می شود توسط چرم های طبیعی است و سعی کردیم روند تولید این نوع چرم ها را به شما بگوییم. اما چرم های مصنوعی و یا همان گیاهی نیز همانند چرم های طبیعی دباغی می شوند. در دباغی این نوع چرم ها سعی می شوند تا حد امکان از مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده نشود و به جای این نوع مواد شیمیایی، از رنگ گیاهی و روغن های مختلفی همچون روغن های حیوانی استفاده می شود. چرم های مصنوعی و یا همان گیاهی به دلیل دارا بودن بیشترین سازگاری با محیط زیست و همچنین ایجاد نکردن هیچ گونه عوارض در تماس با پوست انسان از بهترین نوع چرم های دباغی شده به شما می رود.

با چرم های جوشانده آشنا شوید!

بهترین کفش چرم مردانه ایرانی را زمانی می توانیم خریداری کنیم که با انواع چرم های موجود در بازار آشنایی داشته باشیم. یکی دیگر از انواع چرم هایی که در خرید های خود می توانیم با آن مواجه شویم،  چرم های جوشانده شده هستند. این نوع چرم ها با قرار گرفتن در آب داغ و شناور شدن در آن سفت می شوند. شاید این اتفاق را در موم های جوشانده شده و مواد شبیه به آن هم دیده باشید. اگر در تاریخ هم سیر کنیم خواهیم دید که افراد قدیمی با عمل سفت کردن این نوع چرم ها برای خود زره می ساختند و برای اتصال کتاب ها از آن استفاده می کردند.

این نوع چرم را می توان تنها نوع چرم دانست که در حکاکی و قالب گیری چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. چرم مراکشی از نوع چرم هاست که در قدیم از آن برای صحافی کتاب ها استفاده می کردند. این نوع چرم ها یکی از محکم ترین چرم های بازار است و جالب است بدانید که یکی از نرم ترین و قابل انعطاف ترین آن ها نیز می باشد.

چرم جیر را می شناسید!

معرفی چرم ها برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند و به این موضوعات علاقه مند هستند می تواند بسیار جذاب باشد، پس اگر موافق باشید قبل از اینکه در رابطه با بهترین کفش چرم مردانه ایرانی بیشتر صحبت کنیم، به چرم جیر که شاید نامش را تا به امروز نشنیده اید، بپردازیم. شاید برایتان جالب باشد که ما در طول روز با چرم های جیر در تماس هستیم. این نوع چرم ها که از پوست بز و گوساله تهیه می شود در طی یک فرایند خاص و به وسیله ابزار آلات خاص ظاهر آن تغییر پیدا می کند و سطح گوشتی را به صورت مخملی در می آورد. کاربرد این نوع چرم ها بیشتر در آستر دیده می شود. از دیگر چرم هایی که در بازار وجود دارد و توسط برخی کارخانه های بزرگ صنعتی در تبریز و استان های دیگر تولید می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • چرم اشبالت
  • چرم نوبوک
  • چرم ورنی
  • چرم هایی از پوست مار و مارمولک
  • چرم چاپی
  • چرم دانه دار کامل
  • چرم هورس
  • چرم هایی از پوست پرندگان
  • چرم مراکشی
  • چرم روسی و …

بهترین کفش چرم مردانه ایرانی را از تبریز بخرید!

در طول این مقاله با انواع چرم های موجود در بازار صحبت کردیم و سعی کردیم ویژگی های هریک را برای شما شرح دهیم. اما همانطور که گفتیم با کیفیت ترین چرم های دباغی شده ایران در شهر تبریز تولید می شوند و از طرفی این شهر بیش از ۶۰ درصد کفش های چرمی داخل را تامین می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با پیدا کردن مرکز و یا تولیدی قابل اطمینان در شهر اولین ها، به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت ترین کفش های چرمی ایرانی را خریداری کنید و با خیالی راحت از مرغوب بودن چرم های اصل و طبیعی، آن ها را به پا کنید.

بدون شک امروزه کفش های فیک و غیر اورجینال بسیاری در بازار یافت می شود و به همین دلیل است که می گوییم قبل از خرید از مرکز خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید. بهترین کفش چرم مردانه ایرانی شاید امروزه برای شما نایاب باشد اما در تبریز مرکزی وجود دارد که بدون هیچ شکی با کیفیت ترین کفش های تبریزی را عرضه می کند. گروه تولیدی مادو، می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

به گروه تولیدی مادو اطمینان کنید

اگر به فکر یک خرید آسان، راحت و بدون دردسر به همراه اطمینان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به گروه تولیدی مادو در شهر اولین ها سری بزنید. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی مادو و همچنین مراجعه به قسمت فروشگاه، از طرح ها متنوع کفش های مردانه آن دیدن کنید. بدون شک بهترین کفش چرم مردانه ایرانی در مادو تولید می شود.

مادو با بکار گیری مواد درجه یک اولیه و همچنین کادری مجرب و کارآزموده، جنس هایی به شما تحویل می دهد که در بازار باید با قیمتی بسیار بالا به دنبال آن بگردید. شما می توانید بدون هیچ واسطه ای به سایت فروشگاهی مادو بروید و از تولید به مصرف، کفش خود را بخرید. فرقی هم ندارد عمده و یا خرده، شما روی مادو و کیفیت آن حساب کنید.

محصولات چرمی مادو شامل کفش و کیف زنانه و مردانه می شود. جهت خرید عمده کفش می توانید به بخش عمده مراجعه کنید. مجموعه تولیدی مادو یکی از بهترین مجموعه ها و کارخانه های تولید محصولات چرمی در تبریز می باشد. کافی است یکبار محصولات ما را امتحان کنید. جهت ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما اقدام نمیایید و یا از طریق چت آنلاین سوالات خود را مطرح کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*