چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

گذری بر خرید کفش از تبریز

خرید کفش از تبریز

خرید کفش از تبریز را تجربه کنید

با مقاله خرید کفش از تبریز همراه باشید.

اگر قصد دارید با کیفیت ترین کفش های بازار را به پا کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا شهر تبریز را به عنوان مقصد خرید خود انتخاب کنید. همانطور که میدانید شهر تبریز را می توان به عنوان بزرگترین شهر تولید کننده کفش در کشورمان نام برد. کیفیت کفش های تبریز زبانزد خاص و عام بوده و در این مقاله نیز می خواهیم به همین موضوع بپردازیم. خرید کفش از تبریز می تواند یکی از جذاب ترین خرید های عمرتان باشد. راستی برای عمده فروشان کشور نیز شگفتانه ای داریم که اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، خواهید فهمید.

تاریخچه کفش تبریز

اما بیایید کمی از تاریخچه کفش تبریز صحبت کنیم. انسان همواره در جست و جوی این موضوع بوده که نیاز های ضروری خود را رفع کند، از ۴۰ هزار سال پیش که انسان درک کرد که باید بدن خود از مخاطرات طبیعی در امان نگه دارد. قرن ها طول کشید تا انسان به سلیقه امروزی برسد و کفش های شیک بازار را تولید کند.

به طور دقیق مشخص نیست که دقیقا از چه زمانی انسان تصمیم گرفت که از چرم برای دوخت کفش استفاده کند، اما می توان گفت کفش هایی که برای اولین بار از تکه پوست گاو ساخته شده بود، به دوران نوسنگی و عصر مفرغ باز می گردد. اما آغاز فعالیت رسمی تولید کفش در شهر تبریز به سالهای ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۰ بر میگردد. در زمان قاجار، تبریز دارای بزرگترین بازار سرپوشیده خاورمیانه بود و در این بازار حجره های تولید کفش دست دوز وجود داشت.

به مرور زمان کارخانه های بزرگ تولید کفش در شهر اولین ها شکل گرفت، همین موضوع باعث شهرت جهانی این شهر شد. خرید کفش از تبریز از این جهت اهمیت دارد که، شما قرار است از بزرگ ترین مرکز تولید کفش های با کیفیت در ایران خرید کنید.

با اینکه شاید تصورات بر این باشد که با گذشت زمان و صنعتی شدن تولید کفش، کفش های دست دوز از رده خارج شده باشند، اما باید بگوییم که امروزه نیز افرادی وجود دارند که طرفدار کفش دست دوز هستند و در مقابل هم تولیدی های کفش دست دوز در تبریز، هنوز مشغول به کار هستند.

می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

بازار کفش تبریز را می شناسید؟

خرید عمده کفش چرم تبریز

نگاهی به کفش چرم تبریز

مزیت های کفش های چرم

تاریخچه چرم در تبریز به سال های دور باز می گردد. چرم تبریز به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا، انعطاف مناسب، تنوع بالا، کیفیت عالی و … می تواند گزینه مناسبی برای پا های شما باشد. همچنین ضد آب بودن و قابلیت تنفس بالا می تواند از جمله مزیت های استفاده از چرم تبریز باشد.

مادو و خرید کفش از تبریز

اما اگر نمی دانید از چه برندی خرید کنید، این قسمت را با دقت مطالعه کنید. برند مادو، یکی از برند های معتبر در شهر تبریز است که شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از آن ها خرید کنید. مادو با تولید کفش های با کیفیت و مناسب، تبدیل به یکی از غول های تولید کفش چرم مردانه در تبریز شده که برای مشتریان خود ارزش قائل است.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*