چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

قیمت عمده کفش چرم تبریز

قیمت عمده کفش چرم تبریز

بررسی قیمت عمده کفش چرم تبریز

کفش ها دنیای بسیار جذابی دارند و ما در طول سال با خرید آن و چگونگی انجام خرید دست و پنجه نرم می کنیم. بیایید در این مقاله به سراغ قیمت عمده کفش چرم و همچنین دنیای رنگارنگ و مهم کفش های چرمی برویم. کفش ها به عنوان قلب دوم ما، نقش بسیار مهمی در سلامتی و راحتی ما دارند پس باید در خرید آن ها نهایت دقت را داشته باشیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا سفری کنیم به استان آذربایجان شرقی و شهر زیبای تبریز، چرا که قرار است به مرکز کفش های چرم با کیفیت برویم. تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که برای انتخاب کفش مناسب، چه معیار هایی باید در نظر بگیریم؟

تبریز، شهر اولین ها

شاید نام شهر اولین ها به گوشتان خورده باشد. تبریز را در کشورمان به عنوان شهر اولین ها می شناسند، چرا که بسیاری از صنایع و اتفاقات بزرگ کشورمان برای اولین ها در این شهر تاریخی و زیبا افتاده است. یکی از صنایعی که از قدیم الایام تبریز را پیشرو کرده بود و امروزه نیز آن تبدیل به غول تولیدات ایرانی تبدیل کرده است، صنعت چرم و کفش است. تبریز را می توان قطب تولید کفش های چرمی ایران دانست و افتخار کرد از داشتن چنین صنعت بزرگ و پول سازی. اگر خرده فروش هستید و می خواهید به صورت عمده کفش برای مغازه خود تهیه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما شهر تبریز و تولیدی های مطمئن این شهر را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت عمده کفش چرم در تبریز چگونه است؟

اما چرا اصرار داریم که شهر تبریز را به عنوان مقصد خرید کفش های چرمی خود انتخاب کنید؟ قیمت عمده کفش چرم در شهر تبریز بسیار به صرفه تر از شهر ها و استان های دیگر است. با توجه به اینکه شهر تبریز بالای ۶۰ درصد از کفش های چرمی داخلی را تولید می کند و کیفیت چرم ها بسیار بالاست، بدون شک شما می توانید به معنای واقعی کیفیت را از تبریز بخرید. از طرفی به دلیل رقابت بالای تولیدی های مطمئن و با سابقه در شهر تبریز، بدون شک شما می توانید قیمت هایی به مراتب پایین تر را از شهر اولین ها تهیه کنید. فقط کافیست تولیدی مورد اطمینانی پیدا کنید تا به راحتی خرید خود را نهایی کنید. البته اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، در پایان این مقاله به شما یک گروه تولیدی بسیار با کیفیت و مطمئن را معرفی خواهیم کرد.

خرید کفش چرم مردانه

خرید کفش چرم مردانه تبریز

کفش چرم تبریزی را بیشتر بشناسید

اما چرا می گوییم کفش تبریز جزو مناسب ترین انتخاب های شما برای خرید کفش است؟ کفش های دوخته شده در شهر اولین ها دارای ویژگی هایی هستند که برای هر شخصی می توانند مناسب باشند. از قیمت عمده کفش چرم که بگذریم، باید بگوییم که چرم از دباغی خام حیواناتی نظیر گاو و گوسفند بدست می آید که در این دباغی ها، پوست حیوانات به یک ماده طبیعی پایدار، دائمی و انعطاف پذیر تبدیل می کند. جالب است بدانید که در سال ۱۳۱۰ هجری قمری در شهر تبریز، اولین کارخانه چرم سازی در ایران تاسیس شد. البته اگر کمی تاریخ نیز بخوانید متوجه خواهید شد که تاریخچه چرم تبریز به انسان های دامدار منطقه قفقاز بر خواهد گشت.

قیمت عمده کفش چرم

ویژگی های کفش های دست دوز تبریز

اما یکی از انواع کفش های چرمی که ما می توانیم در بازار ببینیم، کفش های دست دوزی است که توسط هنرمندان تبریزی تولید می شوند. این نوع کفش های ویژگی های بسیار زیادی دارند که ما سعی کردیم تعدادی از این ویژگی ها را برای شما در این قسمت بیاوریم؛

  • چرم تبریز مقاومت بالایی دارد و برای تولید کفش بسیار مناسب است.
  • انعطاف چرم های طبیعی تبریز نسبت به سایر چرم ها بسیار بیشتر است.
  • کیفیت بالای این نوع کفش ها باعث می شود تا شخصی که آن ها را می پوشد احساس راحتی کند.
  • برای تشخیص کفش های چرمی دست دوز، کافیست به دوخت آن ها نگاه کنید چرا که دوخت آنها نامنظم است.
  • بوی چرم تبریز در هنگام قرار گرفتن در معرض شعله های آتش، بویی نظیر سوختن مو است.

نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنیم!

خب می بایست در هنگام خرید هر نوع جنسی در بازار، یک سری قوانین و باید ها و نباید ها را رعایت کنیم. در مسیر خرید یک کفش استاندارد و مناسب نیز علاوه بر قیمت عمده کفش چرم، باید نکات مهم و بسیار کاربردی دیگری را رعایت کنیم. برای مثال باید کفشی را خریداری کنیم که طراحی آن به گونه ای باشد که کمترین فشار را بر روی ستون فقرات ما اعمال کند. همانطور که میدانید یک کفش غیر استاندارد میتوان علاوه بر ستون فقرات، به استخوان های لگن و کمر نیز فشار وارد کند. کفی کفش نیز باید به صورتی قوس دار باشد که فشار وارده بر کف پا را به صورت متناسب و مساوی بر روی نقاط مختلف پا پخش کند.

ویژگی های کفش استاندارد

شاید بسیاری از ما معیار یک کفش مناسب را در قیمت آن میبینیم اما باید علاوه بر قیمت عمده کفش چرم تبریزی، ویژگی های فیزیکی آن را نیز در نظر داشته باشیم. کفش ها در گردش خود ما نیز تاثیرگذار هستند، چرا که یک زمان طولانی در طول روز را از پا های ما مراقبت می کنند. کفش هایی که از جنس چرم طبیعی هستند بهترین انتخاب برای شما هستند. یادتان باشد کفش هایی بخرید که بدون پاشنه نباشند و حداقل یکی دو سانتی متر پاشنه داشته باشند، از طرفی هم کفش هایی که بیش از ۶ سانتی متر پاشنه دارند نیز به پای شما آسیب خواهد زد. از دیگر ویژگی های کفش استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کفش باید انعطاف لازم را داشته باشد.

هنگام خرید کفش حتما عصر به خرید بروید، چرا که در زمان عصر پا به حداکثر سایز خود می رسد.

حتما قبل از خرید کفش، دو لنگه آن را امتحان کنید، با توجه به اینکه سایز پای برخی از افراد با یکدیگر متفاوت است، باید کفش هایی را با سایز خود تهیه کنند.

باید کفشی را خریداری کنید که هنگام پوشیدن بین بزرگ ترین انگشت و کفش شما اندازه نیم سانت فاصله وجود داشته باشد.

حتما از خرید کفش هایی که بیش از حد نوک تیز هستند خودداری کنید.

از خرید کفش هایی که تنگ هستند و حس می کنید در طولانی مدت می توانند پای شما را اذیت کنند، خودداری کنید.

قیمت کفش عمده تبریز

اهدافتان را بلند مدت کنید!

شاید اگر به سمت کفش های چرمی بروید، ببینید که قیمت آن ها کمی بالا باشد اما شما خرید کفش چرمی را باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت ببینید. شاید قیمت عمده کفش چرم کمی بالا باشد اما جنس و کیفیت بالای اجناس چرمی تبریز به حدی بالا هستند که امروزه بسیاری از کشور های خاورمیانه و حتی اروپایی، مشتری کفش های چرم تبریزی هستند. این نوع کفش ها در طولانی مدت کمتر دچار فرسایش می شوند و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از سایر اجناس ارزان قیمت و بی کیفیت هستند. در واقع می توان گفت که با خرید یک کفش چرم تبریزی، در ابتدا مبلغی بالا با توجه به کیفیت آن می پردازید اما در مقابل از هزینه اضافی تعویض زود هنگام کفش پس از ۵ تا ۱۰ ماه و حتی بیشتر جلوگیری می کنید.

تولیدات داخل، مناسب با پای مردم ما

کفش هایی که در داخل کشور و در شهر تبریز ساخته می شوند، کاملا متناسب با پای مردم ایران می باشد. با توجه به این که تولیدکنندگان هر منطقه جغرافیایی با در نظر گرفتن سطح اقلیم و ژنتیک آن جامعه، تولیدات خود را انجام و عرضه می کنند، می توانند محصولات خود را کاملا متناسب با نیاز جامعه خود تولید و به مردم ارائه دهند. شما می توانید با خرید از تولیدات داخل که بسیار با کیفیت تر از محصولات مشابه خارجی هستند، از تولید کنندگان داخلی حمایت کنید.

قیمت عمده کفش چرم در تبریز

اما بسیاری از مردم می خواهند به صورت مستقیم از تولید کنندگان تبریزی کفش ها با کیفیت خود را خریداری کنند و شاید نمی دانند چگونه باید این کار را انجام دهند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های تولید کنندگان معروف و معتبر در شهر تبریز، محصولات خود را به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید. محصولاتی مانند کفش را اگر بخواهید از طریق وب سایت و به صورت آنلاین از تولید کنندگان مستقیما خریداری کنید، مطمئنا هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر را پرداخت خواهید کرد چرا که دست واسطه در این نوع خرید ها قطع می شود و شما می توانید مستقیما از تولید کننده کفش مورد نظر خود را خریداری کنید. در این صورت قیمت عمده کفش چرم برای شما بسیار پایین تر از بازار حساب خواهد شد.

سخنی با فروشندگان خرد

اگر مغازه کفش فروشی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر به فکر قیمت عمده کفش چرم هستید و دوست دارید کفش های خریداری شده به صورت عمده را با قیمتی مناسب به دستتان برسد، به شما پیشنهاد می کنیم شهر تبریز و تولیدی های این شهر را امتحان کنید. یکی از تولیدی های بسیار معتبر و معروف این شهر، تولیدی مادو است. این تولیدی سالهاست که با عرضه انواع متنوعی از کفش های چرمی مردانه، توانسته اعتماد قشر عظیمی از مردم را بدست آورد. خرید از این تولیدی می تواند برای کسانی که میخواهند به صورت عمده بخردند و خرده بفروشند بسیار مقرون به صرفه باشد.

سخنی با شیک پوشان

پیشنهاد ما به شما این است که فرقی ندارد در کدام قسمت از این کشور پهناور زندگی می کنید، فقط کافیست به سایت فروشگاه مادو سر بزنید تا از تنوع بسیار بالای کفش های این تولیدی اطلاع پیدا کنید. اگر دغدغه قیمت عمده کفش چرم را ندارید و می خواهید به صورت خرده و عددی هم خریداری کنید، مادو بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید با خرید مستقیم از سایت مادو، قیمت های باورنکردنی این تولیدی را تجربه کنید. اگر به کیفیت و راحتی اعتقاد دارید و جزو شیک پوشان جامعه هستید، پس بی شک کفش های تولیدی مادو می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

کیفیت و ماندگاری بالا

کفش های چرمی که در شهر تبریز  و توسط تولیدی های معتبری مانند مادو تولید می شوند دارای ویژگی های بسیار زیادی از جمله کیفیت و ماندگاری بالا هستند. چرم ذاتا متریالی خاص دارد که باعث بالا رفتن ماندگاری کفش می شود و در همین حال راحتی را به شما هدیه می دهد. گاهی دیده می شود که در بازار های نا مطمئن برای اینکه هزینه های تولید را کاهش دهند از چرم های بی کیفیت استفاده می کنند و مقاومت بالای آن را از بین می برند. باید حواستان به سوء استفاده کنندگان باشد و از مکان های معتبر کفش های چرمی را خریداری کنید. امروزه می توان محصولاتی را در بازار دید که نه تنها کیفیت پایینی دارند، بلکه به سرعت فرسوده می شوند و از بین می روند، در حالی که کفش های چرمی تبریز کیفیت و ماندگاری بسیار بالا و تضمین شده ای دارند.

مادو در سرزمین کفش پادشاهی می کند

اما در طول مقاله به این نکته اشاره شد که سعی داشته باشید که کفش های چرمی مد نظر خود را از مکان های معتبر و رسمی تهیه کنید، تا خدای نکرده در مسیر خرید سرتان کلاه نرود. در ادامه تولیدی را به شما معرفی کردیم که می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی وب سایت آن، با کیفیت ترین کفش های چرمی را خریداری کنید. اگر نگران قیمت عمده کفش چرم هستید، حتما به سایت فروشگاهی مادو سر بزنید تا از کیفیت و قیمت بی نظیر آن حیرت کنید. مادو سالیان سال است که در زمینه تولید کفش های با کیفیت فعالیت می کند و امروزه توانسته گوی سبقت را از بسیاری از تولید کنندگان کفش چرم در تبریز بگیرد.

کافیست به بخش فروشگاهی وب سایت مادو بروید تا از تنوع بی نظیر این وب سایت دیدن کنید. مادو با استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز دنیا و همچنین مواد اولیه درجه یک، توانسته محصولاتی را به بازار عرضه کند که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. بی شک شما به دنبال کیفیت هستید و مادو کیفیت را به شما هدیه می دهد.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*