چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

قیمت کفش چرم مردانه

قیمت کفش چرم مردانه

قیمت کفش چرم مردانه را می دانید؟

در این مقاله می خواهیم به موضوع بسیار جالب و جذابی بپردازیم که مطمئن بسیاری از ما با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. همانطور که میدانید کفش ها در زندگی روزمره ما نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می کنند. این پوشش های پا به قدری مهم و حساس هستند که بسیاری از پزشکان و متخصصان به مردم توصیه کرده اند که حتما از کفش های استاندارد استفاده کنید. ما در این مقاله با یکدیگر به این موضوع خواهیم پرداخت که ویژگی های یک کفش استاندارد چیست و قیمت کفش چرم مردانه تبریزی که به عنوان یکی از استانداردترین کفش های بازار است چگونه محاسبه می شود. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کفش استاندارد بپوشید!

در راستای این موضوع، یعنی قیمت کفش چرم مردانه و کفش های استاندارد موجود در بازار ابتدا باید ببینیم که در کدام منطقه از کشورمان، کفش های با کیفیت و استاندارد بیشتر تولید می شوند و چه کفش هایی را باید به پا کنیم. شاید بسیاری از شما این موضوع را شنیده باشید که کفش تبریز جزو با کیفیت ترین کفش های ایرانی است. دقیقا موضوع از جایی شروع شد که در سال ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۰ اولین کارگاه های تولید کفش در شهر اولین ها تاسیس شدند. تاریخی که باعث شد تا کفش تبریز برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شود. امروزه نیز بسیاری از کفش های با کیفیت چرمی ایران در شهر تبریز تولید می شوند و ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با پیدا کردن یک مرکز و تولیدی قابل اطمینان که در پایان این مقاله یکی از این تولیدی ها را به شما معرفی خواهیم، خرید خود را انجام دهید.

قیمت کفش چرم مردانه

تبریز، مهد کفش چرمی ایران

شهر تبریز به واسطه وجود کارگاه ها و کارخانه های بزرگ تولید کفش و چرم، تبدیل به شهری شده است که به طور سالیانه بیش از ۶۰ درصد نیاز داخل را به به کفش های چرمی رفع می کند و تعداد بالایی از آن ها را نیز به خارج از کشور صادر می کند. البته شهر ها و استان های دیگری نیز در کشورمان کفش تولید می کنند اما با توجه به وجود کارخانه های چرم اعلا و درجه یک در شهر تبریز، می توان این شهر را پایتخت کفش چرمی ایران نام برد.

قیمت کفش های تبریزی

اما در رابطه با قیمت های کفش ها باید به این نکته اشاره کنیم که طبیعتا قیمت کفش چرم مردانه در بازار های ایران بالاست و این نکته نیز دلایل خود را دارد. کفش های تبریزی به دلیل کیفیت بالایی که دارند و همچنین خواص بی نظیری که خود ماده چرم دارد، قیمت های شاید بسیار نجومی را تجربه می کنند. به خواص چرم در ادامه خواهیم پرداخت اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که این قیمت های نجومی شاید در بازار محل زندگی ما وجود داشته باشند اگر ما بتوانیم از منبع و مرکز تولید کفش های چرمی این محصولات را خریداری کنیم، قطعا قیمتی بسیار پایین تر را پرداخت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

خرید عمده کفش چرم

قیمت عمده کفش چرم تبریز

کیفیت چرم های تولید شده در تبریز

حتما تا به امروز چرم گاوی تبریز به گوشتان خورده است. از این نوع چرم ها که یکی از با کیفیت ترین چرم های تولید داخل است، در تولید کیف و کفش چرمی استفاده می شود که اتفاقا هم جزو پر فروش ترین های بازار هستند. قیمت کفش چرم مردانه با توجه به نوع چرم و دوخت آن قیمت گذاری می شود. چرم گاوی در سال ۱۳۳۰ کشف و پس از آن روز به روز توسعه و در صنعت کاربرد فراوانی یافت. قیمت کفش چرم مردانه با توجه به چرم هایی که در آن ها بکار گرفته می شود، قیمت گذاری می شوند.

ویژگی های انواع چرم تبریز

اگر در بازار چرم های تبریزی گریزی بزنیم خواهیم دید که چندین نوع چرم در کیف و کفش ها و سایر محصولات چرمی دیده می شود. از جمله چرم هایی که می توانیم در کارگاه های تولید کفش تبریزی ببینیم عبارت اند از؛

  • چرم گوسفندی و بره ای
  • چرم بزی
  • چرم گاوی و گوساله ای

در رابطه با چرم گاوی و و گوساله ای می توان گفت که دارای الیاف متراکمی هستند و به همین دلیل است که مقاومت بالایی دارند. سطح این نوع چرم ها در اصطلاح بدون گرین می باشند. این نوع چرم ها در ضخامت های مختلفی وجود دارند و گاها در تهیه لباس و دستکش هم بکار می روند.

در رابطه با چرم گوسفندی و بره ای نیز می توان گفت که الیاف آن ها به نسبت سایر چرم های موجود در بازار، کم تر می باشد. سطح این نوع چرم ها مانند چرم گاوی صاف است و لطافت و سبکی بالایی دارند و به همین خاطر به صورت عمده در لباس و دستکش ها بکار می روند. البته انواع مختلفی از کیف نیز با این چرم ها دوخته می شود.

اما نوع آخری که ما می توانیم در بازار چرم ها ببینیم، چرم بزی است. تراکم این نوع چرم ها به نسبت چرم گاوی کمتر است اما از چرم گوسفندی بیشتر می باشد. این نوع چرم ها چرم ها مقاومت بالایی دارند و به راحتی می توان از سایر چرم ها تشخیص داده شد. موارد مصرفی این نوع چرم ها در انواع کیف و کفش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کفش چرم

هدف از دباغی پوست ها چیست؟

برای اینکه بدانیم قیمت کفش چرم مردانه چگونه تعیین می شود، ابتدا باید به دباغی این نوع چرم ها بپردازیم. همانطور که میدانید در ابتدای فرآوری پوست حیوانات، به دلیل مرطوب بودن آن ها می توانند سریع فاسد شوند و هنگامی که خشک می شوند تبدیل به یک جسم سخت و سفت می شوند به همین دلیل نیاز است تا این نوع چرم ها باید دباغی شوند. پوست هایی که دباغی می شوند با از دست دادن رطوبت پوست، به یک جسم نرم و انعطاف پذیر تبدیل می شوند. بنابراین دقیقا هدف از دباغی پوست و چرم حیوانات، جلوگیری از خشک شدن و حفظ نرمی آن است. پس قیمت کفش چرم مردانه با توجه به کیفیت و نرمی آن مشخص می شود.

چگونه بفهمیم یک کفش، چرمی طبیعی دارد یا مصنوعی

برای اینکه بفهمیم یک کفش دارای چرمی طبیعی است یا مصنوعی چندین روش وجود دارد که در این قسمت سعی داریم آن ها را با یکدیگر بررسی کنیم. یکی از روش های مرسومی که می توانیم با آن تشخیص دهیم که یک کفش دارای چرم مصنوعی است یا طبیعی، بو کردن می باشد. یادتان باشد که محصولات چرم طبیعی تولید شده در کارخانه ها، بوی مواد شیمیایی را نمی دهد. قیمت کفش چرم مردانه طبیعتا با نوع چرم بکار رفته در آن محسوب می شود پس به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در تشخیص نوع چرم کفش خریداری شده دقت کافی را داشته باشید. داشتن تجربه نیز در تشخیص می تواند بسیار کار آمد باشد.

کفش های نرم و منعطف

از روش های دیگری که می توانید تشخیص دهید کفش ها با چرم طبیعی دوخته شده اند، نرمی و انعطاف بالای آن هاست. شما می توانید به راحتی با لمس کفش ها نرمی و لطافت آن ها را حس کنید که در کفش های چرم طبیعی این نرمی و لطافت به وضوح دیده و لمس می شود. قطعا اگر کمی ناشی باشید امروزه نمی توانید از این روش به راحتی متوجه طبیعی بودن چرم ها شوید، چرا که چرم های مصنوعی بسیار با کیفیتی نیز در بازار وجود دارند که می توانند شما را به اشتباه بیندازند. قیمت کفش چرم مردانه می تواند با خرید نوع مصنوعی آن ها کاهش یابد.

آب، روشی راحت تر برای تشخیص چرم طبیعی

از دیگر روش هایی که مردم برای تشخیص یک کفش چرمی طبیعی از آن استفاده می کنند، آب است. همانطور که میدانید، چرم طبیعی خیلی سریع آب را جذب خودش می کند و در حالی که چرم مصنوعی آب را جذب نکرده و قطره های آب از روی کفش بر روی زمین خواهند ریخت. البته یک نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که اگر کفش ها بوی مواد شیمیایی بدهد و یا اگر مشاهده کردید که دو رنگی در کفش پیداست، و یا هرگونه چروک و نقص را بر روی کفش های چرمی دیدید، نشان از غیر طبیعی بودن آن ها می باشد.

شعله آتش، نمایانگر طبیعی بودن کفش

قیمت کفش چرم مردانه را می توانیم بسیار پایین تر از حد تصور خود بدانیم اگر از شهر تبریز خرید کنیم. اما از دیگر روش هایی که ما می توانیم به راحتی جنس کفش تولید شده در تبریز را بفهمیم، شعله آتش است. این روش کمی خطرناک است پس حتما مواظب باشید. یادتان باشد که چرم های طبیعی در برابر شعله های آتش هیچ تغییری نمی کنند و آتش نمی گیرند اما چرم های مصنوعی سریع آتش می گیرند و یا جمع می شوند. یکی دیگر از روش ها نیز است که در هنگام خرید می توانید کفش را فشار دهید اگر مشاهده کردید که کفش جمع و چروک شد آن چرم طبیعی است اما اگر تغییری پیدا نکرد، چرم مصنوعی می باشد. قیمت کفش چرم مردانه در این صورت می تواند یکی از معیار های طبیعی بودن آن است، معمولا کفش های چرم طبیعی گران تر هستند.

روش انتخاب یک کفش چرمی مناسب

ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید کفش به صورت حضوری حتما ساعات پایانی روز را برای خرید انتخاب کنید چرا که در ساعات پایانی پا به حداکثر سایز خود می رسد. اگر به صورت حضوری می خواهید کفش مورد نظر خود را بخرید باید در حین پوشیدن کفش ها، بند های آن ها را محکم ببندید، معمولا دیده می شود که مردم بدون بستن بند ها، کفش خود را خریداری می کنند که این کار صحیحی نیست و معیار کفش مشخص نمی شود.

به پنجه های کفش دقت کنید

قبل از اینکه به مرحله قیمت کفش چرم مردانه و چانه زدن بر سر قیمت برسید، یادتان باشد که کفش های چرمی را یک بار بررسی کامل کنید. ابتدا توجه داشته باشید که پنجه های کفش نباید باریک و یا برای پای شما گشاد باشند. اگر کفش هایی با پنجه های باریک بخرید انگشتانتان بر روی یک دیگر سوار شده و در بلند مدت قطعا آسیب خواهند دید. حتما از خریداری کفش هایی که پاشنه های بلندی دارند خودداری کنید. کفش باید حداقل ۲ و حداکثر ۶ سانتی متر پاشنه داشته باشد اما بیش از ۶ سانتی متر می تواند به پای شما آسیب بزند.

موضوعات مهم در زمینه خرید کفش

قیمت کفش چرم مردانه می تواند مهم باشد اما چند نکته ای که در این بخش خواهیم گفت می تواند برای پاهای شما حیاتی باشد؛

  • از فروشند درخواست کنید که قبل از خرید پای شما را اندازه بگیرد.
  • دقت کنید که پیش آمده یکی از پا های شما از دیگری بزرگتر است، در این صورت معیار سایز را پای بزرگ تر قرار دهید.
  • برای خرید کفش فقط زیبایی را ملاک قرار ندهید، چرا که راحتی مهمترین ملاک خرید کفش است.
  • همیشه باید فاصله ای مناسب بین نوک بلندترین انگشت شما و بخش انتهایی کفش وجود داشته باشد.
  • یک کفش خوب دارای کفی، رویه و پاشنه مناسب است.
  • در فصول سرد سال کفش مورد نظر را کمی بزرگتر انتخاب کنید، چرا که احتمال دارد جوراب های کلفت به پا کنید و کمی اذیت شوید.
  • قبل از خرید کفش حتما جوراب به پا کنید و بدون جوراب کفش نپوشید.
  • قیمت کفش چرم مردانه برایتان مهم نباشد چرا که کیفیت تر بحث کفش، بسیار مهم تر است.

مادو، کیفیتی که به یاد خواهید داشت!

اما در این مقاله به موضوعاتی همچون کیفیت، چرم و قیمت کفش چرم مردانه پرداختیم. در این قسمت می خواهیم به تولیدی کفشی بپردازیم که همه این نکات مهم را رعایت کرده و امروزه تبدیل به یکی از غول های تولیدی کفش چرم مردانه کشور تبدیل شده است. گروه تولیدی مادو از جمله تولیدی های بسیار با کیفیتی است که سالیان سال است در زمینه تولید کفش های چرمی فعالیت می کند.

اگر به دنبال کفش چرمی اصل تبریز می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به بخش فروشگاهی سایت مادو سر بزنید و از تنوع بالای کفش های این تولیدی دیدن کنید. فرقی نمی کند که می خواهید عمده و یا خرده خرید خود را انجام دهید، مهم اینجاست که شما به دنبال کیفیت هستید.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*